36 millió Ft – ennyit költött Lázár Facebook hirdetésekre

Megírtuk, hogy Navracsics Tibor szerint Lázár János is ,,luxizik” – bocsánatkérést vár a tavalyi, ellene indított fizetett hirdetésekért minisztertársától. Cikkünk megjelenéséig Lázár János – legalábbis Facebook oldalán – nem reagált sem a vadászkastélyt is a luxizás körébe vonó mondatra, sem megbánásának nincs nyoma amiatt, hogy Navracsicsot fizetett hirdetésekben támadta a hozzá közeli sajtó. De van a P24-en egy írás, amit a kremlinológusok valószínűleg a területfejlesztési miniszternek küldött válaszként értékelnének.

Így kezdik: „Az építési és közlekedési miniszter nem a pénznek köszönheti, hogy a közösségi médiában bekerült a TOP 5-be. Új fejezetet nyitott, s példát mutat valamennyi vezető politikusnak is.” Azt írják még, hogy megérkeztek a huhogók, jobbról is. „A hamisan vádaskodók szerint Lázár mindezt elsősorban a pénznek köszönheti, ám a fanyalgókat a tények cáfolják.”

Vajon válasz-e ez Navracsics Tibornak arra a mondataira, amit a Dull Szabolcsnak adott interjúban mondott?

Lázár Jánosnál a politikai ösztöne az, ami vezeti arra, hogy országszerte tartson gyűléseket, egyébként más is. Aktuálisan más nem fektet talán ennyi pénzt, vagy ennyi hirdetést a saját gyűléseinek a meghirdetésébe.

Túl Navracsics Tibor és Lázár János ismétlődő pengeváltásain, azt azért csekkolásra érdemes állításnak találtuk, hogy a pénznek köszönheti-e (vagy sem) Lázár János, hogy bekerült a közösségi médiában a TOP5-be.

Nézzük, mit mutatnak a tények, mennyit költött a lájkbajnokság első 6 helyezettje

A Lázárinfókon megjelenteken túl az elmúlt 30 nap 1,1 milliós költése hozott Lázár Jánosnak 149200 lájkot. Ha megnézik az első 6 szereplő eredményeit, jól látszik, hogy Hadházy Ákosnak és Márki-Zay Péternek is sokkal kevesebb pénzből sikerült nagyobb figyelmet elérnie. Nem beszélve Magyar Péterről, aki egyáltalán nem költött hirdetésre, mégis 571700 reakciót váltott ki.

Ha Lázár János költéseit nem 30 napra, hanem a legutóbbi 90 napra vetítjük, akkor 3,4 millió Ft-os költést mutat a META.

Ezek után mi is hamisan vádaskodók leszünk, ha azt mondjuk, nem kevés pénzt költ a Lázárinfók meghirdetésére a miniszter? Hogy a sok reakció között jócskán vannak a mondandót kinevető, vagy éppen mérges emojik? Sag schon…

A politikai siker pénzbe kerül

Tágítsuk tovább az időtávot: Lázár János 6 év alatt egy hódmezővásárhelyi belvárosi lakás árát hirdette el a Facebookon, (36 millióért hirdetnek most egy 50 négyzetméteres lakást.)

A META adatai pontosan mutatják, 36 milliót költött Lázár János 2019 óta a Facebookon.

Lekicsinyelhetjük a 6 év alatt elköltött 36 milliót, de ne felejtsük, hány egyéb forrásból (Promenád, Megafon, Délmagyar, stb.) népszerűsítették fizetett hirdetésekben a politikust. Ha összeszámolnánk, talán még egy vadászkastélyt is vehetnénk az árából.

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!