Pardon: fizetett hirdetések nélkül senki nem nézi a Harcosok óráját?

Egyik napról a másikra erősen megzuhant a Harcosok órája-videók nézettsége, amióta október 6-tól a Meta leállította az Európai Unióban a facebookos politikai hirdetéseket.

A Telex beszámolója szerint Németh Balázs „műsorának” az addigi 100-200 ezres nézettsége hirtelen 5-7000 körüli szintre esett vissza.

Hétfő, vagyis a hirdetésmentes időszak kezdete óta sem Kövér László, sem Nagy István, sem Szentkirályi Alexandra, sem Szijjártó Péter nem tudott a Harcosok órája csatornáján értelmezhető számokat produkálni, noha azt megelőzően a videók átlagos nézettsége még 182 ezer volt.

A Facebookon október 6-tól nem lehet fizetett politikai hirdetéseket megjeleníteni. Ez az első napok adatai alapján teljesen betett a digitális honfoglalás élharcosaként induló Harcosok órájának, amelynek a nézettségét idáig hirdetésekkel tartották magasan – most azonban úgy tűnik, hogy az organikus elérés minimális.

Hozzászólások lezárva.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!