Messengeren is jelezhetünk problémát az Alföldvíznek

Az Alföldvíz Zrt., Magyarország egyik legnagyobb víziközmű-szolgáltatója újabb lépést tett az ügyfélközpontú, korszerű kommunikáció irányába – közölte a vállalat a héten.
2025. június 1-jétől a lakossági felhasználók nemcsak a megszokott telefonos és e-mailes csatornákon keresztül, hanem a hivatalos Facebook oldalukon, Messenger-üzenetben is bejelenthetik az ivóvízminőséggel kapcsolatos problémákat.
Ez a kezdeményezés országos szinten is egyedülállónak számít a víziközmű-ágazatban a cég szerint. Jelenleg az Alföldvíz az első és egyetlen szolgáltató, amely ilyen közvetlen és korszerű kommunikációs lehetőséget biztosít felhasználói számára a közösségi média platformján keresztül.
Íme a bejelentés folyamata:
- Keressük fel az Alföldvíz Zrt. hivatalos Facebook oldalát,
- üzenet gomb,
- adjuk meg a nevünket, a telefonszámunkat, az ivóvízminőségi problémával érintett felhasználási hely címét és írjuk le röviden az ivóvízminőséggel kapcsolatos problémát.
- Amennyiben mind a 4 adat megérkezik, akkor szakembereik megkezdik az ivóvízminőségi probléma kivizsgálását, melynek eredménye alapján indokolt esetben elvégzik a szükséges beavatkozásokat.
Természetesen továbbra is biztosítjuk a már megszokott hibabejelentési lehetőségeket a muszakihiba@alfoldviz.hu e-mail címen és a 80/922-333-as, 0-24 óráig ingyenesen hívható műszaki hibabejelentő telefonszámon.
Hozzászólások lezárva.