Megújul a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálata

Megújul a Hódmezővásárhelyi Polgármesteri Hivatal – adta hírül a Hódmezővásárhely Város gyorshír szolgálata. Átláthatóbb és még ügyfélbarátabb rendszert vezetnek be.
„A Hódmezővásárhelyi Polgármesteri Hivatal és Önkormányzat elkötelezett amellett, hogy az ügyfelek számára még átláthatóbb, gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. Ennek érdekében hivatalunk jelentős megújuláson megy keresztül” – tájékoztatta portálunkat a vásárhelyi önkormányzat.
Az ügyfelek kényelmét és az átláthatóbb, pontosabb ügyintézést elősegítendő számos új útmutató táblát helyeztek el, a könnyebb eligazodás érdekében, de arra is figyelnek, hogy egységes ügyfélszolgálati arculatot alakítsanak ki.
Arra is figyelnek, hogy az ügyintézést elősegítsék, ennek érdekében a város honlapján összesítették az összes ügytípushoz tartozó ügyleírást, vagyis ha bármilyen ügyet szeretnénk intézni, de nem vagyunk tisztában azzal, hogy ezt miként kell, utána tudunk nézni. A naprakész, részletes és közérthető leírásokat megtalálhatjuk a hodmezovasarhely.hu oldalon.
Márki-Zay Péter polgármester a 2024-es választási kampányban tett ígéretet arra, hogy garanciális visszatérítést kaphatnak a lakosok, amennyiben 30 napon belül nem kapnak érdemi tájékoztatást az éppen folyamatban lévő ügyükben. A fokozatosan növekvő összeg most 1000 forintról indul. Vagyis ha nem kapunk érdemi választ a hivatal munkatársaitól 30 napon belül, 1000 forint visszatérítést biztosítanak számunkra.
Azt már Laczkó Judit lakossági irodavezető mondta el portálunknak, hogy a polgármesteri hivatalhoz tartozó ügyek maradnak a hivatal ügyfélszolgálatán, az ingatlanokkal foglalkozó ügyintézés helyszíne – várhatóan a jövő heti leállás után – változni fog, vagyis a földszint 13/A irodában csak a polgármesteri hivatal ügyeit lehet majd intézni. Az is változás lesz, hogy a közétkeztetéssel kapcsolatos ügyek az ügyfélszolgálatra kerülnek majd, eddig ezt másik irodában lehetett intézni.
Az irodavezető azt is elmondta, hogy egy új rendszert dolgoztak ki arra is, hogy a sok email-címre beérkező rengeteg kérdést, panaszt, javaslatot, ügyet összesítsék, azok hatékonyan kerüljenek ügygazdákhoz és könnyen nyomon is lehet majd követni azt, hogy ki, mikor és mit válaszol ezekre.
A megújulóban lévő ügyfélszolgálatot ezen a héten, illetve a jövő heti igazgatási szünet után bárki megtapasztalhatja.
Hozzászólások lezárva.