Közel 100 millió forint ment el Facebookon a Zelenszkij-Magyar Péter két tojás kampányra

Csak a Facebookon 93 millió forintért hirdetett a Nemzeti Ellenállás Mozgalom és ezzel a legtöbbet költők listáján az élre tört. A zelenszkijs-tojásos kampányért felelős mozgalom új szereplője a fideszes propagandavilágnak, és ugyanolyan átláthatatlan a finanszírozása, mint a Megafonnak és az Aktuálisnak.

A megafonos Apáti Bence-féle Nemzeti Ellenállás Mozgalom (NEM) kampányában Magyar Péter, azaz „a magyar Zelenszkij” egy fészekből kel ki az ukrán elnökkel, kezében ukrán zászlócskával, a fején tojáshéjjal, a hozzá tartozó, az interneten terjesztett animációból pedig az is megtudható, hogy mindketten jó színészek, de kár volna ilyen ripacsokra bízni az országot.

A Meta hirdetésközpontjában, az Ad Libraryben elérhető adattár szerint az elmúlt 30 napban senki sem adott fel nagyobb értékben magyar nyelvű, közéleti tartalmú hirdetést az oldalon – számolta ki a 24.hu.

Ez azt jelenti, hogy a NEM szűk egy hónap alatt csak a Facebookon 93 millióért hirdetett Magyar Pétert hiteltelenítő tartalmakat.

Apáti BenceFacebookhirdetésMagyar PéterpropagandaVolodimir ZelenszkijZelenszkij