Kovács Ákos szerint a róla készült dokumentumfilm telt házakat csinált a mozikban, az ország legnagyobb filmforgalmazója másfél hónap után mégis kidobta a hálózatából a filmet, így azt másfél hét után már csak egy-két helyen lehet látni.
A zenész erről a Sláger FM-nek beszélt, a HVG szerint azonban a nézőszámok mást mutatnak.
„Érdekes dolog ez, hogy ennek a csúnya diktatúrának a tizenhatodik évében ilyen hegynek fölfele, ellenszélben kell egy filmet promotálni, mert mondjuk a magyarországi nyilvánosság fele azon dolgozik, hogy minél kevesebben lássanak egy magyar dokumentumfilmet
– sírt az énekes a róla szóló, Ember maradj – Az Ákos-sztori. Eddig. című dokumentumfilmről a Sláger FM műsorában.
Szerinte a film nem akar rosszat senkinek, nem akar meggyőzni semmiről, és nem emeli piedesztálra őt, de mára mégis „kiszorították a mozikból, tehát egy-két moziban lehet az alig másfél hónapos filmünket látni.
Az ország talán legnagyobb filmforgalmazója nyugodtan veszi, hogy én tizenegynéhány mozijukban csutka telt házat csinálok, ami a mozikban igen ritka, mert elszoktunk a moziból, majd néhány nap múlva szemrebbenés nélkül kompletten kidobja a hálózatából a filmünket.
Ákos feltehetően a Cinema City moziláncra gondol, mint legnagyobb filmforgalmazó, azonban a róla szóló filmet az Uránia Film forgalmazta és mutatta be 2025 októberében.
A HVG szerint a 326 millió forint közpénzből készült film nézettségi adatai arra utalnak, hogy az nem véletlenül került ki a mozikból. Azok ugyanis érthető okokból nem szeretik, ha nem jönnek nézők.
A filmet a bemutatója utáni héten összesen 8.341-en nézték meg, akkor a mozis toplista ötödik helyén nyitott. A második héten 4.781 új nézőt gyűjtött, a harmadikon már 73 százalékos csökkenés volt nézőszámban, majd a negyedik héten ismét 50 százalékkal több jegyet adtak el rá, de ez is csak 1.998 jegyet jelent. A következő héten ismét 61 százalékos volt a visszaesés, a hatodik héten pedig még 54 százalékkal kevesebb jegyet adtak el rá, összesen 375 darabot.