Vegyen velünk lendületet! 970×250 -3

Legproblémásabb vasútvonalak között volt tavaly a Szeged-Békéscsaba sínpár

Kilométerarányosan a legrosszabb ötbe is bekerült a Vásárhelyt érintő vasútvonal.

2020 és 2021 után 2022-ben is kiszámolta a hvg.hu a MávInform hírei alapján, hogy melyik volt az a vasútvonala az országnak, ahol a legtöbb probléma akadt. A késések hossza alapján pontozták az országos vonalakat, de nem vették figyelembe a baleset vagy az időjárás miatti leállásokat, késéseket.

A tíz legproblémásabb vonal

  1. Budapest–Cegléd–Debrecen–Záhony
  2. Budapest–Újszász–Békéscsaba–Lőkösháza
  3. Budapest–Hatvan–Miskolc–Sátoraljaújhely
  4. Budapest–Székesfehérvár–Nagykanizsa–Gyékényes
  5. Budapest–Győr–Rajka
  6. Budapest–Pécs
  7. Szeged–Békéscsaba,80
  8. Budapest–Vác–Szob
  9. Budapest–Lajosmizse–Kecskemét
  10. Budapest–Esztergom

A lap kiemelte: ahogy rázúdult a tram-train a Szeged-Békéscsaba vonal Szeged és Hódmezővásárhely közötti részére, ezzel felkerült a top 10-be.

A portál kiszámolta azt is, hogy kilométerarányosan melyik a legproblémásabb vasútvonal:

100 kilométerre jutó vasúti hibák száma

  1. Nagyatád–Somogyszob
  2. Budapest–Esztergom
  3. Budapest–Vác–Szob
  4. Budapest–Újszász–Békéscsaba–Lőkösháza
  5. Szeged–Békéscsaba
  6. Budapest–Lajosmizse–Kecskemét
  7. Budapest–Hatvan–Miskolc–Sátoraljaújhely
  8. Budapest–Győr–Rajka
  9. Budapest–Cegléd–Debrecen–Záhony
  10. Tatabánya–Oroszlán

Az ország 85 vasútvonala közül három volt, ahonnan egyetlen hibaüzenet sem érkezett egész évben. A legfontosabb ezek közül a Szombathely^Kőszeg vonal, ahol a GYSEV közlekedtet naponta 17 vonatpárt. Az ország másik végében, a Mátészalka és Csenger közötti 33 kilométeren sem volt gond, de ott naponta csak két vonat megy. 

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!