Bosszankodnak és dicsérnek a tram-train utasai

Nem lehet a megállókban lévő automatából bérletet venni, még akkor sem ha az éppen működik. A kalauzok azonban rendkívül segítőkészek voltak az első két fizetős nap az utazókkal – ezeket tapasztalták olvasóink.

– Szándékosan az indulás előtt negyed órával kijöttem a Kossuth téri megállóba, hogy legyen időm az automatából megvenni a jegyem, erre az azt írja ki, hogy nem működik – mondjuk még csak harmadik napja kell jegyet venni, gondolom nem büntet meg majd a kalauz, de nincs időm átballagni a János téri vagy a Hősök terén lévő megállóba, mert időre kellene érkeznem Szegedre, s ha sétálok lekésem majd a villamosvasutat – panaszkodott ma reggel Bőcsi József, a Kossuth téri megállóban. Amúgy pedig csak dicsérte a tram-traint, mondván, mivel Szeged belvárosába kell gyakran utaznia, jobb, mintha buszra ülne. Főleg azért, mert a villamosvasúton eddig még mindig talált ülőhelyet, s a légkondi is mindig ment. Ez utóbbi a Volán egyes buszain nem mindig jellemző.

Reggel ez a képernyő várta a Kossuth térről utazni kívánókat

Olvasóink egyébként csupa-csupa jó dologról számoltak be az első két fizetős nap tapasztalatai alapján, leszámítva a bérletvásárlást.

De előbb a dicséretek összegzése. A kalauzok és az ellenőrök rendkívül türelmesek és segítőkészek voltak azokkal az utasokkal, akik jegy nélkül szálltak fel a járatokra. – Szerintem most van a türelmi idő. Mindenkinek segítettek a jegyvásárlást is lehetővé tevő app letöltésénél és élesítésénél, meg az e-jegy vásárlásánál is. Míg a letöltés gyorsan ment, az app kitöltése hosszabb időt vesz igénybe, s akadt utas, hogy még akkor is azzal bíbelődött, amikor a járat az általa célba vett megállóhoz érkezett – árulta el Molnár Erika, s hasonlókat mondtak mások is.

Aki panaszkodott, az pedig azt mondta, hogy bár a jegy- és bérletkiadó automata a János téren (meg a Hősök terén és a strandnál is) működött, de abból sem lehet bérletet váltani. A vasutasok azt mondták, hogy azért egyelőre el kell ballagni a nagyállomásra, vagy a népkerti állomás pénztárába.

Csakhogy ilyet árulnia kellene a vásárhelyi autóbuszállomásnak is. Próbáltunk is venni egy havi bérletet, de csak azért nem tudtunk vásárolni, mert még nem érkezett meg hozzá a technika.

Fényképeken mutatjuk meg, az automatából való bérletvásárlás részleteit.

Kora reggel jeleztük a hibákat a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóságnak, ahonnét előbb az alábbi automata válaszlevél érkezett.

Elektronikus levelét a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatósága megkapta.

Amennyiben érdeklődése sajtómegkeresésnek minősül, a válaszadáshoz szükséges információk beszerzését haladéktalanul megkezdjük. Amint az információk a rendelkezésünkre állnak, munkatársaink válaszolnak a megkeresésre.

Amennyiben érdeklődése nem sajtómegkeresés, azt lehetőség szerint továbbítjuk annak a részlegnek, amelyhez az adott ügy tartozik. Ez esetben válasz nem a mi munkatársainktól, hanem közvetlenül az illetékesektől várható.

Majd késő délelőtt megérkeztek a jegy- és bérletautomaták karbantartói, akik az összes automatát végigellenőrizték, s elhárították a hibákat.

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!