Vegyen velünk lendületet! 970×250 -3

Több év után kirándulhattak a Cseresnyés programjában résztvevők

A Hódmezővásárhelyi SZC Cseresnyés Kollégium Arany János Kollégiumi Programban résztvevő diákjai május második hétvégéjén több év kihagyás után végre kirándulhattak – tájékoztatta szerkesztőségünket Horváthné Ruzsa Anita igazgatóhelyettes.

A három napos közösségépítő program célja az volt, hogy megismerjék Magyarország csodálatos tájait. Eközben szociális érzékenységüket, kooperativitásukat fejlesztjük a kollégiumon kívüli szabadidős program szervezésével, miközben erősödik önállóságuk és számos kompetenciájuk. Játszva, örök élményeken keresztül fejlődik személyiségük – fogalmazott Horváthné.

Idén Szilvásvárad és Eger volt a kirándulás helyszíne. Fantasztikus tanösvényen, túraútvonalon fedezték fel a Bükk-fennsík szépségét és rendkívüli városismereti vetélkedő segítségével barangoltak Eger belvárosában.

A kollégisták így vélekedtek a kirándulásról:

Miklósi Erika: „Az első napon kisvasúttal utaztunk a vízeséshez. Amint a vonat a végállomásra ért, mi már mentünk is felfelé tovább az ősember-barlanghoz egy hegyi ösvényen, ahonnan a beláttunk szinte mindent. Nagyon jól éreztem magam ezen a kiránduláson, rengeteg felejthetetlen élményt adott ez a pár nap. A legjobban a táj tetszett, gyönyörű volt. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy mennyit fogunk túrázni a közelben, mert a látvány tényleg fantasztikus és filmbe illő volt! Egyik este éjszakai túrára is indultunk. Az elején kicsit izgultam, de aztán nem bántam meg, hogy elmentem, sokat meséltek nekünk az ottani állatvilágról. Az utolsó nap tett túránk volt a legjobb, amikor meglátogattuk a Millenniumi Kilátótornyot. Az ott készített képeket örökké az emlékeim közt fogom őrizni. Remek volt felfedezni Szilvásváradot!  Kiültünk kártyázni a barátainkkal és csak élveztük, hogy ott lehettünk, együtt. Köszönjük szépen ezt a csodálatos kirándulást!”

Molnár Kornélia: „Nagyon jó volt ez a három nap. Az éjszakai túra tetszett a legjobban. A programok is jók voltak. Szívesen maradtam volna még.”

Balogh Noémi: „Nekem minden tetszett! Nagyon sok szép emléket gyűjtöttünk. Büszke vagyok magamra, hogy tériszonyos létemre felmentem a kilátóba. Ezeket az emlékeket senki se tudja tőlünk elvenni. Különösen jó volt látni, hogy nagyon összeszoktunk a társaimmal, segítettünk egymásnak.”

Turza Bianka Enikő: „Nagyon friss volt a levegő és gyönyörűen tiszta volt a táj. A kilátás „valami eszméletlen” volt, mintha egy illúzió lenne, pedig nem volt az. A tavak, patakok nagy erővel csobogtak, s ezek még szebbé tették ez egészet. Ami engem lenyűgözött, az a kilátás volt! Ez a csodálatos Magyarország!”

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!