5 milliárd forintba kerülhetett az érvénytelen népszavazás reklámozása

Január óta ötmilliárd forintból árasztották el az országot a Miniszterelnökség gyermekvédelminek nevezett népszavazáson való részvételre buzdító óriásplakátjai – írja a Napi.hu a Kantar Media számításaira hivatkozva.

Az összegből társadalmi célú hirdetéseket is finanszíroztak, amelyek szintén a kormány narratíváját harsogták: ezeken egy kisgyerek beszélt arról anyukájának, hogy az iskolában dolgozat helyett a nemátalakításról tartottak nekik előadást.

A Kantar Media kalkulációja szerint a Miniszterelnökség a hagyományos médiafelületeken (nyomtatott sajtó, tévés és rádiós reklámok, közterületi plakátok) csak márciusban majdnem hárommilliárd forintot költött a kampányra.

A kampány ellenére a gyermekvédelminek nevezett népszavazás mind a négy kérdésében elhasalt, egyikben sem lett érvényes az eredmény.

- HIRDETÉS -

- HIRDETÉS -

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!