Hírérték

512

Az Origo, a Pesti Srácok, a Magyar Nemzet, a Délmagyarország – hogy a vásárhelyi polgármesterrel szemben legkritikusabb lapokat említsük – egyaránt beszámolt ma Márki-Zay Péter balesetéről.

Sokat foglalkoznak az ellenzék miniszterelnök-jelöltjével, elcsúszása és annak következményei is hírértékkel bírtak. A városvezetőt helyben legélesebben bíráló közösségi oldal szintén folyamatosan “tudósított” a napi eseményekről, persze sajátos hangnemben – de ez magától értetődő.

A magyar közszolgálati televízió esti Híradója viszont úgy találta, említésre sem érdemes a sztori, az viszont igen, hogy nőtt Márki-Zay elutasítottsága, mert ellenzi rezsicsökkentést, megszüntetné a minimálbért, és megsarcolná az embereket.

A másik hírszolgáltató, ahol nem találtuk nyomát sem a hazai médiát bejárt történetnek, az az a független orgánum, amely “nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy minőségi helyi sajtót biztosítson a vásárhelyieknek.” 

A Hódpress sütiket használ a jobb működés érdekében. Rendben!